Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Кузьміна, Вероніка
Abstract
Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних джерела, 1 додаткок.
Мета роботи – виявлення на основі маркетингових досліджень особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Об’єкт дослідження – процес маркетингового дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Предмет дослідження – маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Сфера використання результатів дослідження – підприємства кондитерської галузі України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки.
Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на ринку.
Ключові слова: маркетингове дослідження, шоколад, кондитерські вироби, споживачі, комплекс маркетингу, етапи дослідження, споживчий вибір, конкурентне середовище, маркетинг.
Мета роботи – виявлення на основі маркетингових досліджень особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Об’єкт дослідження – процес маркетингового дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Предмет дослідження – маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Сфера використання результатів дослідження – підприємства кондитерської галузі України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки.
Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на ринку.
Ключові слова: маркетингове дослідження, шоколад, кондитерські вироби, споживачі, комплекс маркетингу, етапи дослідження, споживчий вибір, конкурентне середовище, маркетинг.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Кузьміна.pdf
Size
1.37 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):73ff17b16640bfccd58b6ea4dbdf4351