Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів
 
  • Details

Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Кузьміна, Вероніка 
Abstract
Загальний обсяг кваліфікаційної роботи, виконаної на тему «Маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів» складає 86 сторінки, містить 16 рисунків, 30 таблиць, 43 використаних джерела, 1 додаткок.
Мета роботи – виявлення на основі маркетингових досліджень особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Об’єкт дослідження – процес маркетингового дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Предмет дослідження – маркетингове дослідження особливостей споживчого вибору на ринку кондитерських виробів.
Сфера використання результатів дослідження – підприємства кондитерської галузі України, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності підприємства, які здебільшого є універсальними для багатьох галузей економіки.
Положення, що захищаються у даній кваліфікаційній роботі полягають у значущості запропонованих результатів маркетингового дослідження; рекомендацій щодо вдосконалення діяльності підприємства на ринку.
Ключові слова: маркетингове дослідження, шоколад, кондитерські вироби, споживачі, комплекс маркетингу, етапи дослідження, споживчий вибір, конкурентне середовище, маркетинг.
File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Кузьміна.pdf

Size

1.37 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):73ff17b16640bfccd58b6ea4dbdf4351

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify