Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2022 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців
 
  • Details

Брендинг як технологія завоювання та утримання покупців

Date Issued
2022-06-10
Author(s)
Лазебникова, Олександра 
Abstract
Пояснювальна записка: 82 с., 16 табл., 23 рис., 4 дод., 37 джерел.
В кваліфікаційній роботі було проведено маркетингове дослідження особливостей вподобань дизайну споживачів на ринку складського обладнання з метою розробки ефективного ребрендингу підприємства для забезпечення досягнення стратегічних цілей.
Об’єкт дослідження - брендинг, як ефективна технологія завоювання та утримання покупця.
Мета кваліфікаційної роботи - розробка теоретичних, методичних положень і практичних рекомендацій щодо вдосконалення бренду для підприємства ТОВ «Світ логістики».
Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, метод глибинного інтерв’ю, фінансово-економічний аналіз, сегментування, EFAS і IFAS-аналіз, PEST-аналіз, SWOT-аналіз.
Інформація щодо впровадження – результати ребрендингу зараз на етапі обговорення з керівництвом компанії.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі формування і розвитку бренду.
Subjects

БРЕНД, СТРАТЕГІЯ РЕБР...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Лазебникова.pdf

Size

2.53 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1df4c457ded4f9ecba11d87028bc3822

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify