Формування стратегії розвитку автомобільної компанії (за матеріалами ТОВ «Подільська автомобільна компанія Конкорд»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єкт розроблення – процес формування стратегії розвитку автомобільної компанії.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку автомобільної компанії.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано особливості стратегічного менеджменту у підприємництві України; визначено конкурентні стратегії розвитку суб’єктів господарювання; розглянуто місце розвитку персоналу в системі стратегічного розвитку; досліджено особливості інноваційного стратегічного управління підприємствами під час пандемії Сovid-19; надано загальну характеристику діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; проаналізовано конкурентне оточення підприємства; проаналізовано економічні показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; оцінено фінансові показники діяльності ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд» ; обґрунтовано стратегії розвитку для ТОВ «Подільська автомобільна компанія «Конкорд»; впроваджено стратегії розвитку на підприємстві та оцінено її ефективності.