Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Райдуга-2»)
Date Issued
2022-06
Author(s)
Мартиненко, Аліна Сергіївна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю з позиції стратегічного планування; розглянуто технології забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислових підприємств; проаналізовано оргaнiзaцiйно-eкономiчні хaрaктeристики пiдприємствa; визначено фінансово-економічні показники ТОВ «Райдуга-2»; зроблено дослідження виробничої та організаційної структури підприємства; проаналізовано зовнiшнє тa внутрiшнє сeрeдовище пiдприємствa; оцінено мaркeтингову дiяльність ТОВ «Райдуга-2»; визначено напрями вдосконaлeння мaркeтингової дiяльностi ТОВ «Райдуга-2»; удосконалено маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективної діяльності маркетингу підприємства
Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю з позиції стратегічного планування; розглянуто технології забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислових підприємств; проаналізовано оргaнiзaцiйно-eкономiчні хaрaктeристики пiдприємствa; визначено фінансово-економічні показники ТОВ «Райдуга-2»; зроблено дослідження виробничої та організаційної структури підприємства; проаналізовано зовнiшнє тa внутрiшнє сeрeдовище пiдприємствa; оцінено мaркeтингову дiяльність ТОВ «Райдуга-2»; визначено напрями вдосконaлeння мaркeтингової дiяльностi ТОВ «Райдуга-2»; удосконалено маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективної діяльності маркетингу підприємства
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Д_Мартиненко.rar
Size
44.27 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):8c94774e14e4758c1109126ea6ad416c
Loading...
Name
Мартиненко А._Титул_на сайт.pdf
Size
326.06 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):d9cf838cdd7c42de549cae02ae2d593c