Формування маркетингової стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Шоколадія»)
Date Issued
2022-06
Author(s)
Мандрикіна, Любов Русланівна
Abstract
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегію
Об’єктом розроблення виступає процес формування маркетингової стратегії підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової стратегії.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано загальну характеристику основних елементів маркетингової стратегії; визначено особливості Інтернет-маркетингу та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства; розглянуто особливості розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств; надано характеристику діяльності підприємства ТОВ «Шоколадія»; зроблено економічний аналіз діяльності ТОВ «Шоколадія»; проаналізовано фінансове становища ТОВ «Шоколадія»; досліджено галузь кондитерських виробів для обґрунтування стратегічних рішень підприємства; сформовано маркетингову стратегію ТОВ «Шоколадія» шляхом позиціонування нової продукції; впроваджено маркетингову стратегію
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Д_Мандрикіна.rar
Size
41.45 MB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):34f64e71f559fb522f9be29ef3565454
Loading...
Name
Титул_Мандрикіна_на сайт.pdf
Size
336.19 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):2cd1e63a5562d2ceb29519b8756b5bc5