Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Молодь: наука та інновації
  4. Молодь: наука та інновації : матеріали Х Міжнародної науково-технічної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 23–25 листопада 2022 року
  5. Секція 13 – Економіка і управління
  6. Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації
 
  • Details

Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації

Date Issued
2022
Author(s)
Мямліна, А. В. 
Abstract
Креативу у рекламі присвячено достатньо літератури, проте дискусії з цього приводу не вщухають у наукових та професійних колах. Креатив у рекламі дозволяє компаніям виділитися на фоні конкурентів, донести повідомлення до цільової аудиторії та пробитися крізь інформаційний шум. За допомогою яскравих креативів у рекламі можна підвищити конверсії, тобто перетворити глядачів реклами на клієнтів.
Subjects

реклама книг

промоція читання

креативна складова

комунікації

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Збірник матеріалів 2022-391-393.pdf

Size

352.35 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a050f80c2fdb1e17ab9063c44f1f43fd

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify