Технології вимірювання освітньої якості в закладах фахової передвищої освіти
Date Issued
2022
Author(s)
Коміссарова, І. В.
Коміссаров, Ю. О.
Козинець, І. І.
Abstract
В системі сучасної освіти існують певні критерії та елементи, за якими повинні відповідати результати навчання вищої освіти для забезпечення їх якісного оцінювання та які можна застосувати і до здобувачів фахової передвищої освіти. Відповідно до рекомендацій [1] це:
- формулювання, які треба чітко та зрозуміло окреслити щодо змісту вимог до здобувачів фахової передвищої освіти;
- діагностичність, тобто об’єктивні визначення результатів, їх досягнення/ недосягнення;
- вимірюваність, тобто існує спосіб і шкала для вимірювання, прямими або непрямими методами, рівнів досягнення складних результатів навчання;
- формулювання побудовані відповідно до узгоджених правил. Отримуючи інформацію чи то якісну, чи то кількісну, необхідно мати її характеристику. Таку характеристику можна отримати на основі кваліметричного підходу, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів.
- формулювання, які треба чітко та зрозуміло окреслити щодо змісту вимог до здобувачів фахової передвищої освіти;
- діагностичність, тобто об’єктивні визначення результатів, їх досягнення/ недосягнення;
- вимірюваність, тобто існує спосіб і шкала для вимірювання, прямими або непрямими методами, рівнів досягнення складних результатів навчання;
- формулювання побудовані відповідно до узгоджених правил. Отримуючи інформацію чи то якісну, чи то кількісну, необхідно мати її характеристику. Таку характеристику можна отримати на основі кваліметричного підходу, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Збірник матеріалів 2022-401-403.pdf
Size
353.25 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):f007e822f47ee56c6e3be62f8c82dd56