Взаємодія з громадськістю як складова формування позитивного іміджу органів державної влади
Date Issued
2022
Author(s)
Лаврушко, Р. В.
Сергієнко, Е. О.
Abstract
Питання ефективності та результативності процесу взаємодії громадян і органів державної влади має визначальне значення в розбудові демократичної правової держави та громадянського суспільства. Реалізація поставлених завдань може бути забезпечена шляхом цілеспрямованого формування позитивного іміджу органів державної влади. Імідж органів державної влади формується шляхом: практичних дій (прийнятих рішень) (10 %), усних заяв (40 %) чуток (20 %), стереотипного сприйняття (10 %), репутації (20 %). Виходячи з цього, застосовуються технології іміджмейкерства, спрямовані на те, аби: залучати та утримувати увагу громадськості; формувати установки на досягнення довіри; застосовувати психологічні методики самопрезентації; розвивати комунікативні здібності управлінця, аби йому вдалося завоювати аудиторію.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Збірник матеріалів 2022-452-453.pdf
Size
370.5 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):e73445bec11d584c617f6e29304dd0d1