Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
Date Issued
2023
Author(s)
Привалова, Аліна Юріївна
Дубєй, Юлія Володимирівна
Abstract
Управління товарним асортиментом є однією з найважливіших складових
конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для
підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або
звуження асортименту продукції, що продається, може мати різні рішення
залежно від цілого комплексу конкретних умов: галузь, конкуренти, розміри
підприємства та інші кон'юнктурні складові.
конкурентної стратегії підприємства. Особливо важливим воно є для
підприємства, яке працює на зарубіжних ринках. Питання про розширення або
звуження асортименту продукції, що продається, може мати різні рішення
залежно від цілого комплексу конкретних умов: галузь, конкуренти, розміри
підприємства та інші кон'юнктурні складові.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Тиждень студентської науки -2023-473-475.pdf
Size
447.33 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):12f95ac47a26caef87c16b346228add0