Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності
Date Issued
2023
Author(s)
Шатарьонок, Яна Дмитрівна
Дубєй, Юлія Володимирівна
Abstract
Управління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і
один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності,
спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. У ньому дуже
тісно взаємопов'язані такі етапи комерційної діяльності, як інформаційне
забезпечення, визначення потреби в товарах, вибір партнерів для встановлення
господарських зв'язків і каналів просування на ринок, встановлення
господарських зв'язків між партнерами, організація оптових закупівель
матеріалів і комплектуючих, організація продажу товарів, рекламно -
інформаційна робота, надання послуг і управління товарними запасами.
один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності,
спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. У ньому дуже
тісно взаємопов'язані такі етапи комерційної діяльності, як інформаційне
забезпечення, визначення потреби в товарах, вибір партнерів для встановлення
господарських зв'язків і каналів просування на ринок, встановлення
господарських зв'язків між партнерами, організація оптових закупівель
матеріалів і комплектуючих, організація продажу товарів, рекламно -
інформаційна робота, надання послуг і управління товарними запасами.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Тиждень студентської науки -2023-494-496.pdf
Size
617.3 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):07bbeffe1d23e9883ee804fdac570526