Соціальні мережі як засіб просування бізнесу
Date Issued
2023
Author(s)
Матейко, Владислав Миколайович
Дементьєва, Наталія Володимирівна
Abstract
Зі збільшенням кількості користувачів смартфонів, відсоток активних
юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає.
Саме тому маркетинг, як один із засобів просування бізнесу, у соціальних
мережах набуває все більшого значення, і також займає важливе місце у системі
продажів та комунікації будь-якої компанії.
юзерів соціальних мереж (СМ) як в Україні, так і в усьому світі стрімко зростає.
Саме тому маркетинг, як один із засобів просування бізнесу, у соціальних
мережах набуває все більшого значення, і також займає важливе місце у системі
продажів та комунікації будь-якої компанії.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Тиждень студентської науки -2023-723-725.pdf
Size
443.05 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):a6d7042ff7f4484164a5f3ea0f7e6955