Правова охорона та захист торгівельної марки як об’єкта Права інтелектуальної власності
Date Issued
2023
Author(s)
Пушкіна, О. В.
Піддубна, М. О.
Abstract
Кожен бізнесмен бажає, щоб його підприємство відрізнялося від конкурентів і
мало конкурентну привабливість перед своїми потенційними клієнтами. Деякі
підприємці користуються маркетинговими та піар-агенціями, розробляючи певні
стратегії з просування своїх послуг або товарів. Однак в обранні будь-якої стратегії все
починається однаково — з розробки логотипу. Докладається чимало зусиль для
створення унікальної та привабливої «картинки», яка одразу б запам'ятовувалася,
асоціювалася з певною компанією та її діяльністю. Ця «картинка», цей логотип є нічим
іншим як торговельною маркою або знаком для товарів і послуг, що також потребує
захисту від посягань недобросовісних конкурентів.
мало конкурентну привабливість перед своїми потенційними клієнтами. Деякі
підприємці користуються маркетинговими та піар-агенціями, розробляючи певні
стратегії з просування своїх послуг або товарів. Однак в обранні будь-якої стратегії все
починається однаково — з розробки логотипу. Докладається чимало зусиль для
створення унікальної та привабливої «картинки», яка одразу б запам'ятовувалася,
асоціювалася з певною компанією та її діяльністю. Ця «картинка», цей логотип є нічим
іншим як торговельною маркою або знаком для товарів і послуг, що також потребує
захисту від посягань недобросовісних конкурентів.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Наукова_весна_2023-361-364.pdf
Size
408.34 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):01c4642cb1d0adf8ae82cc80eab6772f