Реклама під час війни
Date Issued
2023
Author(s)
Федорова, Н. В.
Abstract
На сьогодні реклама вже не просто повідомлення про певний товар, послугу чи
виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість.
Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває багаторівневості
та багатофактурності, що в свою чергу зумовлює необхідність уточнення ряду
законодавчих дефініцій, що не цілком відповідають реаліям сучасного ринку рекламних
послуг.
виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість.
Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває багаторівневості
та багатофактурності, що в свою чергу зумовлює необхідність уточнення ряду
законодавчих дефініцій, що не цілком відповідають реаліям сучасного ринку рекламних
послуг.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Наукова_весна_2023-366-367.pdf
Size
322.38 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):bdaf6b65af8d00c1a16e6b1026b987d8