Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019
 
  • Details

Маркетингов а стратегі я підприємства на агропродуктовому ринку в період пандемії COVID 2019

Date Issued
2022-01-14
Author(s)
Губа, Анатолій 
Abstract
У кваліфікаційній роб оті магістра досліджено теоретико методологічні
основи маркетингової стратегії підприємства, про аналізовано маркетингов е
стратегічн е управління підприємства АТК на агропродуктовому ринку,
удосконалено маркетингову стратегію підприємства на агропродуктовому ринку
України
Об’єкт дослідження
процес стратегічного маркетингового управління
підприємствами на агропродуктовому ринку України.
Мета кваліфікаційної роботи магістра: висвітлення й удосконалення
маркетингової стратегії підприємства на агропродуктов ому ринк у в умовах пандемії
«COVID 19»
Положення, що захищаються:
аналіз основних факторів зовнішнього
маркетингового середовища, в иявлення переваг економічних агентів на
агропродуктовому ринку України, удосконалення структури управління компанією
АТК, запровадження п ослідовності управління маркетинговою стратегією розвитку
підприємства, застосування стратегії диверсифікації, поглиблення диференціації на
внутрішньому та стратегії інтеграції на зовнішньому ринку, комунікаційної
стратегії на маркет плейсі Prom.ua.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані
ТОВ «Аграрна Торгова Компанія» задля урахування впливу факторів зовнішнього
середовища на маркетингову стратегічну діяльність підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проектами
з Маркетингового стратегічного управління, Економічного обґрунтування
маркетингових рішень. Результати роботи можуть бути використані на
агропродуктових підприємствах України. Робот а має застосування у сфері
стратег і чного маркетингу в агропродуктовій галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення формування маркетингових стратегій агропродуктових підприємств Україниформування маркетингових стратегій агропродуктових підприємств України У роботі використано такі методи досліджень: У роботі використано такі методи досліджень: узагальнення, абстрагування, узагальнення, абстрагування, класифікація, систематизація, класифікація, систематизація, системний підхід, аналіз, порівняння, системний підхід, аналіз, порівняння, методи методи експертних оцінок, експертних оцінок, PESTPEST--аналіз фаналіз факторів зовнішнього середовища компанії, акторів зовнішнього середовища компанії, EFASEFAS--аналіз компанії, аналіз компанії, SWOTSWOT--аналіз аналіз компанії, компанії, SPACESPACE--аналіз для підприємства, аналіз для підприємства, матричні матричні методи, методи, матриця Ігоря Ансоффа, матриця Ігоря Ансоффа, роздавальне анкетне опитування, спостереження.роздавальне анкетне опитування, спостереження.
Subjects

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Губа.pdf

Size

3.54 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):f920a37ffcb5f2fea7a48045162ec3a4

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify