Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2021 рік випуску 075 маркетинг Магістри
  7. Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства
 
  • Details

Імплементація маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства

Date Issued
2022-01-14
Author(s)
Чопик, Єлизавета 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано імплементцацію маркетингових стратегічних рішень кав’ярні «Berry Avenue», а також досліджено внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є розроблення та обґрунтування науково-методичних, теоретичних положень та розроблення практичних рекомендацій щодо імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства.
Об’єктом дослідження є процес імплементації маркетингових стратегічних рішень в діяльність підприємства.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентний аналіз, аналіз конкурентоспроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.
Subjects

СТРАТЕГІЇ, ПРОСУВАННЯ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Чопик.pdf

Size

2.14 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):ad931077e51208c680f630c5d26f7269

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify