Розроблення маркетингової комунікаційної стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі досліджено підприємство – ТОВ «ФРЕНДС
IНГЛIШ КЛАБ» у м. Дніпро. Робота має тісний зв'язок з роботами з інтернет
маркетингових досліджень, бренд менеджменту, економічного обґрунтування
маркетингових рішень, маркетингу територій, соціальною відповідальністю
бізнесу, маркетингового менеджменту, маркетингового стратегічного управління
та маркетингу взаємодії і партнерських відносин. Були використані теоретичними
знаннями з рекламного менеджменту, якісних досліджень маркетингових
комунікацій, отриманні в університеті під час виконання індивідуальних завдань:
від проведення польових досліджень, обробки отриманої інформації та
обґрунтування комунікаційних заходів.
Мета кваліфікаційної роботи: розроблення маркетингової комунікаційної
стратегії школи англійської мови FRIENDS English Club.
Об'єкт дослідження: маркетингова комунікаційна політика підприємства.
Предмет дослідження: теоретико-методичні засади формування
маркетингової комунікаційної стратегії підприємства.
Завдання роботи: розкрити значення маркетингової комунікаційної стратегії;
визначити шляхи вдосконалення комунікаційної політики підприємства;
охарактеризувати особливості дослідження ринку додаткових освітніх послуг;
визначити основні тенденції розвитку ринку додаткових освітніх послуг в Україні
та світі; дати загальну характеристику діяльності підприємства на ринку
додаткових освітніх послуг; проаналізувати використання комплексу маркетингу
підприємства та запропонувати шляхи вдосконалення маркетингової
комунікаційної стратегії.
Інформаційна база – аналіз теоретичних та методологічних праць з
маркетингової діяльності, статистичні та нормативні документи, внутрішня
інформація ТОВ «ФРЕНДС IНГЛIШ КЛАБ», ресурси мережі Інтернет.
Висновками та пропозиціями щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи
є рекомендації щодо поліпшенні та модернізації комунікації підприємства,
удосконалення роботи SMM відділу, підвищення лояльності клієнтів за рахунок
налагодження повного усвідомлення бренду, підвищення продажів за рахунок
створення комунікаційних посилів, що сприятимуть позитивного погляду на бренд.
У роботі використані такі методи досліджень та проаналізовані такі
показники як: економічні показники підприємства, аналіз продуктового портфелю
та продуктів BCG аналіз, аналіз впливу референтних груп на споживачів, метод
експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища
підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища
підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз,); аналіз ринку за 5 сил Портера,
позиціонування бренду на основі цінностей (VBBP) багатокутник
конкурентоспроможності, побудова shopper decision tree та канва із
сегментуванням споживачів. Були встановлені цілі підприємства за методичним
підходом SMART-критеріїв, обрано маркетингову стратегію комунікацій бренду,
створено певні посили та асоціації для просування та розроблено програму
маркетингу підприємства, побудовано контент план та проаналізовано показники
ефективності залученість, підписна база, заявки, вартість підписника, вартість
заявки та економічна ефективність, а саме – збільшення продажів у піковий час на
більш 40% порівняно з 2021 роком. Особливості споживчої поведінки були
визначенні за допомогою методики DISC та дерева прийняття рішень.