Розробка програми просування послуг на споживчому ринку
Короткий опис(реферат)
В даній кваліфікаційній роботі було розроблено програму просування послуг магазину музичних товарів.
Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «ТРЕМБІТА» (Юридична назва ТОВ «ТРЕМБІТА»), яке знаходится в центральному районі міста Львів.
Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування системи просування послуг підприємства на споживчому ринку і розробка заходів щодо просування послуг ТОВ «ТРЕМБІТА».
У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації).
Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ТОВ «ТРЕМБІТА»