Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства
 
  • Details

Формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства

Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Зозуля, Ілона 
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову стратегію розвитку товару, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) промислового підприємства. Розроблена модель маркетингової стратегії розвитку товару в умовах сталого розвитку та запропоновані напрями розвитку товару промислового підприємства, як суб’єкту ринку вантажних вагонів
Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності промислового підприємства.
Предмет кваліфікаційної роботи:теоретико-методичні положення, формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства.
Положення, що захищаються: дослідження маркетингового середовища дозволило обґрунтувати модель та рекомендації щодо маркетингової стратегії розвитку товару промислового підприємства.
Результати роботи можуть бути використані на ПрАТ «Дніпровагонмаш», орієнтуючись на основні драйвери розвитку ринку вагонобудування.Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного планування.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні маркетингової стратегії розвитку вагонобудівного товару, орієнтуючись на концепцію сталого розвитку,відштовхуючись від загальної стратегії України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта кваліфікаційної роботи: запропонована модель маркетингової стратегії розвитку товару ґрунтується на впровадженні наступних напрямів як розширення асортименту вантажних вагонів, як розвиток напряму зварних конструкцій на європейський ринок та екологізація виробництва та маркетингу.
У роботі використано такі методи досліджень: фінансово-економічний аналіз основних показників діяльності підприємства; специфічні методи маркетингового дослідження, зокрема STELV-аналіз, метод ЕТОМ, Модель 5 конкурентних сил за Портером, EFAS, SNW-аналіз, SWOT аналіз – для визначення стратегічного вектору розвитку тощо.
Subjects

МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ЗозуляІ.pdf

Size

2.56 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):af9abcad8922b19acd85c8acea2243d6

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify