Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Бакалаври
  6. 2023 рік випуску 075 маркетинг Бакалаври
  7. Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів
 
  • Details

Дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів

Date Issued
2023-06-09
Author(s)
Зозуля, Кирил 
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність компанії на ресторанному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою оновлення асортименту товарів.
Об’єктом кваліфікаційної роботи є: процес поведінки споживачів та маркетингової товарної політики компанії.
Метою кваліфікаційної роботи є: дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів.
Предметом кваліфікаційної роботи є: теоретико-методичні аспекти дослідження поведінки споживачів з метою оновлення асортименту товарів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення та маркетинговими дослідженнями.
У роботі використано такі методи досліджень: метод кількісних опитувань, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.
Subjects

МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ЗозуляК.pdf

Size

2.9 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):642fcf2368342681033dc53bf87ad637

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify