Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності
Date Issued
2024
Author(s)
Безугла, Л. С.
Палєхова, Л. Л.
Бєлобородова, М. В.
Abstract
Навчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ключові концепції, моделі, методи та передовий досвід, що мають відношення до сталого розвитку туризму. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів, науковців і професійних менеджерів, а також усіх, хто цікавиться сталим розвитком і поведінкою споживачів у туризмі.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
БезуглаПалєховаБелобородова.pdf
Size
4.45 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):501a89cf7b77d2b145ca293d280ee9c8