Перспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктів
Date Issued
2024
Author(s)
Лаптєв, О. О.
Abstract
У сучасному світі, де цифрові технології проникають у всі сфери нашого життя, IT-продукти стають невід'ємною частиною повсякденності. Ринок програмного забезпечення характеризується високою конкуренцією, де успіх залежить не лише від якості продукту, а й від ефективності маркетингових стратегій. У цьому контексті, використання маркетингової аналітики, зокрема методів машинного навчання, дозволяє компаніям глибше аналізувати поведінку користувачів, прогнозувати їхні потреби та оптимізувати маркетингові кампанії для досягнення максимальної ефективності.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
ІТТП-2024-96-98.pdf
Size
499.77 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):154e3cafd25b56b19ae7d67cdd11496c