Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Інформаційні технології: теорія і практика
  4. I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)
  5. Перспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктів
 
  • Details

Перспективи застосування методів машинного навчання в маркетинговій аналітиці IT-продуктів

Date Issued
2024
Author(s)
Лаптєв, О. О. 
Abstract
У сучасному світі, де цифрові технології проникають у всі сфери нашого життя, IT-продукти стають невід'ємною частиною повсякденності. Ринок програмного забезпечення характеризується високою конкуренцією, де успіх залежить не лише від якості продукту, а й від ефективності маркетингових стратегій. У цьому контексті, використання маркетингової аналітики, зокрема методів машинного навчання, дозволяє компаніям глибше аналізувати поведінку користувачів, прогнозувати їхні потреби та оптимізувати маркетингові кампанії для досягнення максимальної ефективності.
Subjects

метод машинного навча...

маркетингова аналітик...

IT-продукт

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ІТТП-2024-96-98.pdf

Size

499.77 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):154e3cafd25b56b19ae7d67cdd11496c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify