Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. Інформаційні технології: теорія і практика
  4. I (VII) МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ УЧЕНИХ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» 20 – 22 БЕРЕЗНЯ 2024 р (Дніпро - Україна)
  5. Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY
 
  • Details

Оптимізація ресурсів проєкту в UNITY

Date Issued
2024
Author(s)
Довда, Н. О. 
Лисенко, І.М. 
Abstract
Оптимізація є одним з важливих критеріїв для успіху проєкту. Якщо велике
споживання пам’яті у комп’ютерних проєктах зазвичай не створює проблем для
споживачів, то при розробці мобільних ігор потрібно приділяти особливо увагу
загальному кінцевому розміру самого застосунку.
Зазвичай, споживачі мають обмежені ресурси внутрішньої пам’яті.
Користувачі часто вважають, що великі застосунки вимагатимуть зависокі
системні потреби для свого використання. Надмірне споживання пам’яті може
спонукати до швидкого видалення такого застосунку.
Subjects

Unity

Google Play

App Store

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ІТТП-2024-262-265.pdf

Size

277.28 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b753a4f2b9219310dac53e57871b9f8a

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify