Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра туризму та економіки підприємства
  5. Бакалаври
  6. 2023-2024 навчальний рік
  7. Формування іміджу туристичного підприємства
 
  • Details

Формування іміджу туристичного підприємства

Date Issued
2024-06
Author(s)
Баліцька, Дар'я Миколаївна 
Abstract
Актуальність формування та підтримки позитивного іміджу туристичних підприємств обумовлена кількома ключовими факторами. По-перше, в сучасному світі інформаційні технології та соціальні мережі значно розширили можливості комунікації між підприємствами та їх клієнтами. Це створює як додаткові можливості, так і виклики для компаній, адже негативна інформація може швидко поширюватися і завдавати шкоди репутації. По-друге, туристична галузь зазнає впливу ізноманітних зовнішніх факторів, таких як політичні, економічні та соціальні зміни. У таких умовах стабільний та позитивний імідж може стати одним із ключових факторів, що забезпечує довіру клієнтів і партнерів до підприємства. Позитивний імідж сприяє залученню нових клієнтів, утриманню існуючих та створенню довгострокових партнерських відносин.
Subjects

Туристичне підприємст...

Імідж

Туризм

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Диплом_Баліцька Д..pdf

Size

881.04 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):b61900e5d8b44e3c6bc5822edb28a938

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify