Удосконалення системи мотивації працівників торговельних компаній
Date Issued
2024-06
Author(s)
Петренко Гліб Олегович
Abstract
Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи на тему «Удосконалення системи мотивації працівників торговельних компаній»
74 сторінка, 19 рисунків, 3 таблиці, 28 використаних джерел.
МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, ТЕХНІКА ПРОДАЖ, ПРОДАВЦІ-КОНСУЛЬТАНТИ, ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
Об’єкт дослідження – процес мотивації персоналу підприємств в сучасних умовах господарювання.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо мотивації працівників торговельних компаній.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельних компаній шляхом підвищення кваліфікації персоналу підприємства.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи мотивації працівників підприємств в сучасних умовах господарювання.
У другому розділі проведено аналіз та оцінку діяльності магазину чоловічого одягу.
У третьому розділі розроблено та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельної компанії. Розроблено план навчання продавців-консультантів.
Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані торговельними компаніями при розробці та впровадженні заходів, спрямованих на покращення діючої системи мотивації та навчання співробітників сучасним технікам спілкування з клієнтами.
74 сторінка, 19 рисунків, 3 таблиці, 28 використаних джерел.
МОТИВАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН, ТОРГОВЕЛЬНА КОМПАНІЯ, ТЕХНІКА ПРОДАЖ, ПРОДАВЦІ-КОНСУЛЬТАНТИ, ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
Об’єкт дослідження – процес мотивації персоналу підприємств в сучасних умовах господарювання.
Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень, методичних підходів та практичних рекомендацій щодо мотивації працівників торговельних компаній.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельних компаній шляхом підвищення кваліфікації персоналу підприємства.
Методи дослідження – узагальнення і систематизація, методи математичної статистики, графічний метод.
Отримані результати. У першому розділі розкриті теоретичні основи мотивації працівників підприємств в сучасних умовах господарювання.
У другому розділі проведено аналіз та оцінку діяльності магазину чоловічого одягу.
У третьому розділі розроблено та обґрунтовано рекомендації щодо удосконалення системи мотивації персоналу торговельної компанії. Розроблено план навчання продавців-консультантів.
Сфера практичного застосування результатів роботи – результати роботи можуть бути використані торговельними компаніями при розробці та впровадженні заходів, спрямованих на покращення діючої системи мотивації та навчання співробітників сучасним технікам спілкування з клієнтами.
File(s)![Thumbnail Image]()
![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Диплом Петренко.rar
Size
264.24 KB
Format
Unknown
Checksum
(MD5):620f97f6dfea343b1ede5268dc339523
Loading...
Name
КР_Петренко.docx
Size
29.37 KB
Format
Microsoft Word XML
Checksum
(MD5):1a58ee1a6f8841a90d80756121b2f9ab