Концепції екологічного маркетингу
Date Issued
2009-09-30
Author(s)
Садченко, О. В.
Abstract
Розглядаються теоретичні питання екологічного маркетингу. Розроблено поняттєво-категоріальний апарат екологічного маркетингу. Досліджується новий концептуальний підхід, який дозволяє зважити та розробити структуру системи виживання та ії робочі механізми. Автором запропоновані шість концепцій екологічного маркетингу та виявлена їхня сутність. The article is dedicated to theoretical questions ecological marketing. Conceptual-categorical instrument of ecological marketing has been developed. A new conceptual approach it gives an ability to develop survival system structure and its mechanisms are investigated. Six concepts of ecological marketing have been offered and discovered by the author.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
2009_3_p071-079.pdf
Size
379.79 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):cd82c09382e556d1985bd32d6fd6fbf3