Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2009 рік, №3
  5. Концепції екологічного маркетингу
 
  • Details

Концепції екологічного маркетингу

Date Issued
2009-09-30
Author(s)
Садченко, О. В. 
Abstract
Розглядаються теоретичні питання екологічного маркетингу. Розроблено поняттєво-категоріальний апарат екологічного маркетингу. Досліджується новий концептуальний підхід, який дозволяє зважити та розробити структуру системи виживання та ії робочі механізми. Автором запропоновані шість концепцій екологічного маркетингу та виявлена їхня сутність. The article is dedicated to theoretical questions ecological marketing. Conceptual-categorical instrument of ecological marketing has been developed. A new conceptual approach it gives an ability to develop survival system structure and its mechanisms are investigated. Six concepts of ecological marketing have been offered and discovered by the author.
Subjects

екологічний маркетин...

екологія

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2009_3_p071-079.pdf

Size

379.79 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):cd82c09382e556d1985bd32d6fd6fbf3

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify