Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Матеріали конференцій
  3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ В УМОВАХ РЕФОРМ: досвід розвинутих та перехідних економік
  4. Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів
 
  • Details

Сутність спонсорів бренду, як його ключових стейкхолдерів

Date Issued
2013
Author(s)
Яцентюк, С. В. 
Abstract
Важливим фактором забезпечення успішного розвитку підприємства у сучасних
ринкових умовах є ефективне використання в його арсеналі таких управлінських
інструментів, як портфель брендів та стратегічний брендинг. Причому ефективність реалізації стратегії брендингу підприємства залежить від стейкхолдерів брендів, що здійснюють прямий, чи опосередкований вплив на них. Дослідженнями цих суб’єктів процесу функціонування брендів на ринку займались і займаються практично всі світові і вітчизняні науковці і практики з брендингу. І в цьому процесі досі залишаються певні невирішені, або неузгоджені питання.
Метою дослідження є відокремлення та визначення той групи ключових
стейкхолдерів брендів, що використовують і контролюють бренди для досягнення поточних і стратегічних цілей власних підприємств.
Subjects

Ефективний маркетинг

промислове підприємст...

стейкхолдери брендів

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

63-64.pdf

Size

245.65 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):607a255fd559e59821a1d5f2094845a9

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify