Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2009 рік, №2
  5. Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики
 
  • Details

Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики

Date Issued
2009-03-01
Author(s)
Радченко, В. П. 
Abstract
В статье анализируется сущность и функции категории «человеческий капитал сельской экономики», рассматривается роль и задачи маркетинга как управленческого инструмента в процессе преобразования человеческих ресурсов сельской экономики в человеческий капитал.
In article the essence and category functions «the human capital of rural economy» is analyzed, the role and marketing problems as administrative tool in the course of transformation of human resources of rural economy to the human capital is considered.
Subjects

маркетинг

сельская экономика

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2009_2_p132-137.pdf

Size

248.26 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):35295f70b4cc29e3f48b16dcb195835c

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify