МУНІЦІПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЕЛЬНОЮ СФЕРОЮ ДЕРЖАВНИХ СТРУКТУР
Date Issued
2009-12-01
Author(s)
ГРИШУНІН, О.В.
Abstract
Розглядаються проблеми розвитку торгової сфери державних структур. Для вирішення
проблеми розглянуті питання програмно-цільового регулювання народного господарства як
теорії суспільного відтворювання, системного аналізу, управління економікою, методології
комплексного регіонального розвитку і розміщень продуктивних сил.
проблеми розглянуті питання програмно-цільового регулювання народного господарства як
теорії суспільного відтворювання, системного аналізу, управління економікою, методології
комплексного регіонального розвитку і розміщень продуктивних сил.
The problems of development of auction sphere of state structures are considered. For the decision
of problem to consider the question of adjusting of national economy program-having a special purpose
how the theories of public reproduction, systems analysis, management by an economy, methodology
of complex regional development and placing of productive forces are.
of problem to consider the question of adjusting of national economy program-having a special purpose
how the theories of public reproduction, systems analysis, management by an economy, methodology
of complex regional development and placing of productive forces are.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Grishunin.pdf
Size
224.61 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):84d9857f31db2c7ba9b67d92e4a090ee