Перегляд по темі "брендинг"
Зараз показуються 1-3 з 3
-
Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення
(НГУ, 2012)Сучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку. -
Взаємозв’язок медіапланування та брендингу
(НТУ ДП, 2023)Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ... -
Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства
(Видавництво НГУ, 2015)У дисертаційній роботі розроблено теоретико-методичні аспекти побудови організаційно-економічного механізму формування та розвитку брендів продукції промислового призначення. Досліджено еволюцію теоретичних підходів до ...