Перегляд по темі "бренд"
Зараз показуються 1-6 з 6
-
Бренд як інструмент сучасного бізнесу
(Економічний вісник Національного гірничого університету, 2007-09-01)In the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also described. -
Бренд як інструмент сучасного бізнесу
(Економічний вісник НГУ, 2008)У статті описані різноманітні підходи до визначення поняття бренд та досліджені еволюційні шляхи становлення брендів, а також описані етапи розвитку брендів. In the article various approaches are described to determination ... -
Організаційно-економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства
(Видавництво НГУ, 2015)У дисертаційній роботі розроблено теоретико-методичні аспекти побудови організаційно-економічного механізму формування та розвитку брендів продукції промислового призначення. Досліджено еволюцію теоретичних підходів до ... -
Роль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємств
(Видавництво ДВНЗ "НГУ", 2013) -
Формування та аналіз косметичної продукції в умовах підприємства з обмеженою відповідальністю "BloomNails"
(2020)Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 124 Системний аналіз, НТУ "Дніпровська політехніка", м. Дніпро, 2020 р. Метою дипломної роботи – є теоретичні основи розробки програми просування товару на ринок м. ... -
Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними?
(НТУ ДП, 2023)Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...