• The impact of social media on the image of a company 

      Krasochenko, K.; Petrenko, O. (НТУ ДП, 2022)
      The growing usage of social media today is affecting many spheres of life including business and the means of running it. It goes without saying that social media is a powerful tool for promoting business, boosting brand ...
    • Za co lubimy biblioteki cyfrowe? Analiza profili bibliotek cyfrowych na Facebooku 

      Janczulewicz, K. (2015)
      Artykuł omawia profile polskich bibliotek cyfrowych na portalu społecznościowym Facebook. Zanalizowano aktywność bibliotek cyfrowych oraz wskazano najczęstsze formy promocji zasobów cyfrowych. Omówiono najaktywniejsze ...
    • Особливості аналізу соціальних медіа як дискурсивного простору 

      Половинчак, Ю. M. (2015)
      Стаття присвячена висвітленню специфіки аналізу дискурсу соціальних медіа та виявленню його основних характеристик. Запропоновано перелік маркерів – ключових показників для дослідження комунікації в мережі Інтернет.
    • Соціальні медіа як простір взаємодії бібліотеки і читача 

      Струнгар, В. В. (2015)
      У статті проаналізовано специфіку бібліотечної роботи у соціальних медіа. Проаналізовано особливості представленості українських бібліотек у соціальних мережах, виявлено найпопулярніші соціальні медіа, рівень їх охопленості ...
    • Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа 

      Пилипенко, Н. В. (2015)
      Статтю присвячено головним причинам використання соціальних медіа для комунікації з користувачами бібліотеки. Обговорено поточні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновано види діяльності, які можуть ...