Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозинець, В. П.
dc.contributor.authorСтелюк, Б. Б.
dc.contributor.authorШаповал, В. А.
dc.date.accessioned2016-04-19T08:06:43Z
dc.date.available2016-04-19T08:06:43Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationКозинець В. П. Маркетинг і управління інноваціями : навч. посіб. / В. П. Козинець, Б. Б. Стелюк, В. А. Шаповал; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. метал. акад. України, ДВНЗ "НГУ".- Дніпропетровськ : ІМА-прес, 2011.- 169 с.- Додатки на CD.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146995
dc.description.abstractПосібник розроблений відповідно до прийнятої в НГУ, НМетАУ концепції підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною власністю (УІВ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає сучасний рівень правового забезпечення стосунків в ІВ, особливості інноваційної діяльності і менеджменту, методологію її інформаційного забезпечення. Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами. Призначений для студентів спеціальностей: 7(8).000001 – якість, стандартизація і сертифікація, 7(8).000002 – інтелектуальна власність, 7(8).000003 – управління проектами, 7(8).000014 – управління інноваційною діяльністю. Іл. 82. Табл. 14. Бібліогр.: 11 найм.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНГУru_RU
dc.relation.ispartofseries;СD410
dc.subjectінноваційна політикаru_RU
dc.subjectинновационная политикаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectуправління інноваціямиru_RU
dc.subjectуправление инновациямиru_RU
dc.titleМаркетинг і управління інноваціямиru_RU
dc.typeBookru_RU
dc.identifier.bbkУ50я7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу