Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБойко, Н. О.
dc.date.accessioned2017-01-26T07:34:40Z
dc.date.available2017-01-26T07:34:40Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБойко Н. О. Роль формування позитовного іміджу промислового підприємства в управлінні його споживчим капіталом // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 12-15.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148234
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпозитивний іміджru_RU
dc.subjectположительный имиджru_RU
dc.subjectпотребительский капитал предприятияru_RU
dc.subjectспоживчий капілат підприємстваru_RU
dc.subjectпромислове підприємствоru_RU
dc.subjectпромышленное предприятиеru_RU
dc.titleРоль формування позитовного іміджу промислового підприємства в управлінні його споживчим капіталомru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу