Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорбанев, В. С.
dc.date.accessioned2017-02-21T11:46:51Z
dc.date.available2017-02-21T11:46:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationГорбанев В. С. Использование эффекта масштаба как стратегия развития предприятия // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конф., 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 1. – С. 91-93.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148494
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectстратегия развитияru_RU
dc.subjectстратегія розвиткуru_RU
dc.subjectпроизводственный процессru_RU
dc.subjectвиробничий процесru_RU
dc.subjectвыпуск продукцииru_RU
dc.subjectвипуск продукціїru_RU
dc.titleИспользование эффекта масштаба как стратегия развития предприятияru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу