Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілоусова, М. М.
dc.date.accessioned2017-03-16T12:54:54Z
dc.date.available2017-03-16T12:54:54Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationБілоусова М. М. Стратегія розширення асортименту продукції з метою підвищення інвестиційної привабливості хлібопекарських підприємств // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ, - 2012. - С. 129-130.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148589
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінвестиційна привабливістьru_RU
dc.subjectинвестиционная привлекательностьru_RU
dc.subjectтоварный ассортиментru_RU
dc.subjectтоварний асортиментru_RU
dc.titleСтратегія розширення асортименту продукції з метою підвищення інвестиційної привабливості хлібопекарських підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу