Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРубенян, Г. Д.
dc.date.accessioned2017-04-10T12:33:58Z
dc.date.available2017-04-10T12:33:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationРубенян Г. Д. Роль торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ, - 2012. - С. 163-164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149152
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.subjectторговельна маркаru_RU
dc.subjectторговая маркаru_RU
dc.titleРоль торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу