Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФролова, В. Ю.
dc.date.accessioned2017-04-12T07:45:01Z
dc.date.available2017-04-12T07:45:01Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationФролова В. Ю. Використання стратегії push-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ, - 2012. - С. 174-175.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149162
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectрентабельність маркетингуru_RU
dc.subjectрентабельность маркетингаru_RU
dc.titleВикористання стратегії push-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринкуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу