Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІглідан, С. В.
dc.date.accessioned2017-11-13T08:43:08Z
dc.date.available2017-11-13T08:43:08Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationІглідан С. В. Духовно-моральне здоров`я як фактор формування соціокультурної безпеки майбутніх учителів / С. В. Іглідан // Здоровий спосіб життя : проблеми та досвід. матеріали III міжнар. наук.-практ. конф., 5-7 лист. 2013 р., м. Дніпропетровськ. – Дніпропетровськ : НГУ, 2013. – С. 41- 44.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150554
dc.description.abstractСоціокультурна безпека майбутніх учителів складає систему умов, яка забезпечує збереження і захищеність життєво-важливих параметрів (перш за все культурного, етичного та інтелектуального характеру), в межах історичного розвитку. Вихід за ці рамки, норми, призведе до розпаду держави, нації, як цілісної системи у зв'язку руйнування його духовно-моральних основаній. Даний феномен являється одним з головних у системі понять теорії соціології, та складає основну складову категорії національної безпеки держави.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectдуховно-моральне здоров`яru_RU
dc.subjectдуховно-моральное здоровьеru_RU
dc.subjectсоціокультурна безпекаru_RU
dc.subjectсоциокультурная безопасностьru_RU
dc.subjectмайбутній учительru_RU
dc.subjectбудущий учительru_RU
dc.titleДуховно-моральне здоров`я як фактор формування соціокультурної безпеки майбутніх учителівru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу