Отображаемые элементы 1-55 из 55

      темам
      7. Insight into reading to enhance the learning process [1]
      ability to learn, study skills, self-study, tasks of the ESP teacher, learning materials, cooperative approach, project work, evaluation, assessment, self-assessment, Language Portfolio, autonomous lifelong learning [1]
      Approaches to ESP Curriculum Design [1]
      Assessment Strategies in the ESP Course as a Way for Motivating Student Learning [1]
      Challenges of E-learning and EFL Online Teaching [1]
      cultural factor, global awereness, business environment [1]
      Developing Business Students’ Communicative Language Competences for their Successful Professional Career [1]
      e-learning, EFL online teaching, virtual learning environment, online communication skills [1]
      Education and Qualification Standard (EQS), Educational Professional Programme (EPP), English for Specific Purposes (ESP), professional skills, academic skills, Curriculum, Language Portfolio [1]
      Effective response to student’s paper [1]
      Effective Techniques in ESP Teaching and Learning [1]
      English for Specific Purposes (ESP) [1]
      English for Specific Purposes Core Curriculum, ESP course, noun string [1]
      ENTWICKLUNG EINER KOMMUNIKATIVEN KOMPETENZ [1]
      Establishing a cross-cultural awareness at business foreign language courses [1]
      innovative learning technologies, e-learning, blended distance learning, web-enhanced learning, Moodle, learning management system (LMS), [1]
      interactive technologies, interactive teaching, interactive approach [1]
      internashional business projects, communicative language skills, innovative teaching methods, traditional teaching, teamwork, debate, cooperative learning, transferable skills [1]
      Key competences at the English lessons [1]
      key competences, self-awareness, self-control [1]
      KOMPLEXE ANWENDUNG UND GESTALTUNG VON TEXTEN [1]
      Lernziele, Übungsformen, Unterrichtskonzept [1]
      METHODISCHE HINWEISE ZUM HÖRVERSTEHEN [1]
      motivation, ESP teaching/learning materials, assessment, self-assessment [1]
      Noun Strings: Lexical Problems in the ESP Discourse [1]
      professional communicative language competences, Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), language curricula, European Higher Education Area, Education and Qualification Standard (EQS), English for Specific Purposes (ESP), Business English syllabus, Educational Professional Program (EPP), Bologna Process, Language Portfolio [1]
      quality of higher education, English language proficiency level, curricula, students’ self-study [1]
      reading activities, reading skills, motivation [1]
      Research Subject Categories::HUMANITIES, EAP, teaching English, teaching adults [1]
      Some aspects of using Moodle for blended e-learning [1]
      student papers, commenting tools [1]
      Study Skills as a Way to Independent Language Learning [1]
      Tasks As a Way of Effective Language Teaching in Heterogeneous Classes [1]
      THROUGH STUDENTS’ PARTICIPATION IN INTERNATIONAL PROJECTS TO BROADENING THEIR PROFESSIONAL KNOWLEDGE AND SKILLS AND DEVELOPING PROFESSIONALLY-ORIENTED COMMUNICATIVE LANGUAGE SKILLS [1]
      Using interactive technologies while teaching foreign languages [1]
      Using Web resources while teaching foreign languages [1]
      World Wide Web, online, cyberspace, language learning resources, social context, virtual library, [1]
      анотування, реферування [1]
      компетенції, СЛК, соціолінгвістична компетенція, соціальна адаптація [1]
      Конкурентоспроможність, Комунікативна компетенція, Навчання впродовж життя, Цільова ситуація, Навчальні цілі, Очікувані результати, Рівні володіння мовою [1]
      лингвострановедение, коннотативная лексика, фоновая лексика, языковая система [1]
      Лингвострановедческий аспект в преподавании иностранного языка [1]
      мовленнєва компетентність/компетенція, мовна компетентність/компетенція [1]
      навчальний діалог, лінгвістичні особливості, діалогічна єдність, репліка, компоненти, типи діалогів [1]
      навчальний діалог, навчальна діяльність, психологічні характеристики, особливості, чинники, діалогічна ситуація, мовленнєва компетентність, педагогіка співпраці, рефлексія [1]
      навчальний діалог, сократівський діалог, філософський діалог, принцип діалогізму, діалогічна філософія, особистісно-зорієнтоване навчання, мовленнєва компетентність. [1]
      Навчання реферування та анотування технічних текстів [1]
      Оценка уровня профессиональной компетентности преподавателя иностранного языка в контексте интегративного подхода [1]
      профессиональная компетенция преподавателя, интегративность профессиональной компетентности, ретранслятор, самообразование, самовоспитание, самокоррекция, проектирование модели развития, система повышения квалификации, [1]
      соціолінгвістичні навичка, СЛН, соціолінгвістика, моделювання ситуації [1]
      Специфика тестовых заданий множественного выбора [1]
      структура мовленнєвої компетентності, мовленнєвий досвід, знання про мову, чуття мови, базовий компонент, професійно-орієнтований компонент, особистісно-орієнтований компонент, організаційно-мотиваційний компонент; інформаційно-процесуальний компонент, критеріально-результативний компонент [1]
      тестология, тестовые задания множественного выбора, дистрактор [1]
      Технологія моделювання комунікативних ситуацій як компонент формування соціолінгвістичних навичок у студентів технічних спеціальностей при навчанні науково-технічному перекладу [1]
      Формування соціолінгвістичної компетенціі у студентів технічних напрямків навчання на базі автентичних текстів науково-популярного характеру [1]