Визначення поняття «навчальний діалог» у науковій літературі
Date Issued
2012
Author(s)
Лапіна, Вікторія
Abstract
У статті здійснено аналіз філософської, психологічної,
методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність
поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в
навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в
формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів.
методичної та педагогічної літератури, що дозволило уточнити сутність
поняття «навчальний діалог», розкрити специфіку його організації в
навчальній діяльності, показати можливості навчального діалогу в
формуванні та розвитку мовленнєвої компетентності студентів.
Subjects
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
3. ЛАПІНА В.О.pdf
Size
189.59 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):7ef8be8dcf105110fff43c5ca03e515b