Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДенищенко, О. В.
dc.contributor.authorБарташевський, С. Є.
dc.date.accessioned2018-05-04T10:48:37Z
dc.date.available2018-05-04T10:48:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДенищенко О.В. Підвищення тягово-гальмівних показників шахтного локомотивного транспорту електричними методами / О. В. Денищенко, С. Є. Барташевський // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НГУ, 2018. – № 53. – С. 129-137.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152304
dc.description.abstractПроведено аналіз сучасного стану шахтного локомотивного транспорту та виділено основні чинники, що впливають на стабільність його роботи. Запропоновані технічні рішення, що дозволять підвищити тягові і гальмівні характеристики електровозів і, за рахунок цього, збільшити продуктивність та безпеку експлуатації підземного транспорту.ru_RU
dc.description.abstractПроведен анализ современного состояния шахтного локомотивного транспорта и определены основные факторы, влияющие на стабильность его работы. Предложены технические решения, позволяющие повысить тяговые и тормозные характеристики электровозов и, за счет этого, увеличить производительность и безопасность эксплуатации подземного транспорта.ru_RU
dc.description.abstractExperimental and theoretical studies by traction and brake characteristics of mine locomotives carried out by the Department of Transport Systems and Technologies during several years made it possible to obtain reliable information concerning actual state of rail transport. Among other things, data on coefficients of resistance to movement of mine cars and grip of wheels of electric locomotives became a part of the industry standards. However, the studies also showed that reserves concerning the increase in traction and brake efforts for such traditional friction pair as “wheel-rail” have almost been exhausted. Objective of the paper is to wide a range of mine electric locomotive transport; improve its efficiency, operational safety relying upon the development of original technical solutions with the use of new physical effects.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectmineru_RU
dc.subjectrailwayru_RU
dc.subjectlocomotiveru_RU
dc.subjectelectric locomotiveru_RU
dc.subjectbrakeru_RU
dc.subjectcurrentru_RU
dc.subjectvoltageru_RU
dc.subjectresistanceru_RU
dc.subjectengineru_RU
dc.subjectelectromagnetru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectsafetyru_RU
dc.subjectтягово-тормозная характеристикаru_RU
dc.subjectтягово-гальмівна характеристикаru_RU
dc.subjectшахтний локомотивru_RU
dc.subjectшахтный локомотивru_RU
dc.subjectэлектрический методru_RU
dc.subjectелектричний методru_RU
dc.titleПідвищення тягово-гальмівних показників шахтного локомотивного транспорту електричними методамиru_RU
dc.title.alternativeIncrease of traction and braking parameters of mine locomotive transport by electric methodsru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk622.625.2ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу