Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЧерняк, В. І.
dc.contributor.authorОмельяненко, Ю. Б.
dc.date.accessioned2018-07-10T07:44:22Z
dc.date.available2018-07-10T07:44:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЧерняк В. І. Особливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарювання / В. І. Черняк, Ю. Б. Омельяненко // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 50-53.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152834
dc.description.abstractЗбутову політику підприємства – виробника продукції слід розглядати, як цілеспрямовану діяльність, принципи і методи, здійснення якої покликані організувати рух потоку товарів до кінцевого споживача. Основною задачею є створення умов для перетворення потреб потенційного покупця в реальний попит на конкретний товар.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectзбутова політика підприємстваru_RU
dc.subjectсбытовая политика предприятияru_RU
dc.subjectзбут експортної продукціїru_RU
dc.subjectсбыт экспортной продукцииru_RU
dc.subjectсучасні умови господарюванняru_RU
dc.subjectсовременные условия хозяйствованияru_RU
dc.titleОсобливості збуту експортної продукції підприємства в сучасних умовах господарюванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу