Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorЄвдоченко, О. О.
dc.contributor.authorЧала, Н. В.
dc.date.accessioned2018-07-11T10:25:40Z
dc.date.available2018-07-11T10:25:40Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЄвдоченко О. О., Чала Н. В. Пріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компаній / Євдоченко О. О., Чала Н. В. // Cталий розвиток підприємств, регіонів, країн У сучасних ринкових та політичних умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 19 – 20 листоп. 2015 р., м. Дніпропетровськ : М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – С. 80-83.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152844
dc.description.abstractВраховуючи тенденції посилення глобалізації економічних процесів,міжнародної конкуренції та зростання екологічної обізнаності споживачів, сьогодні завоювати певні сегменти ринку та втримати власні позиції глобальним компаніям стає все складніше. Саме тому активно впроваджуються нові підходи до «екологізації» діяльності міжнародних компаній, в тому числі й маркетингової. В даному випадку екологізацію розглядаємо як процес безперервної і послідовної розробки «та впровадження у виробничі процеси нових технологічних і управлінських заходів, які дають змогу підвищувати ефективність використання природних ресурсів зі збереженням чи поліпшенням» стану навколишнього середовища.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпріоритетні напрями екологізаціїru_RU
dc.subjectприоритетные направления экологизацииru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectглобальна компаніяru_RU
dc.subjectглобальная компанияru_RU
dc.subjectміжнародна конкуренціяru_RU
dc.subjectмеждународная конкуренцияru_RU
dc.titleПріоритетні напрями екологізації маркетингової діяльності глобальних компанійru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk005.7ru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию