Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorСеврук, І. М.
dc.date.accessioned2018-07-12T06:22:52Z
dc.date.available2018-07-12T06:22:52Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationСеврук І. М. Комплекс маркетингу як складова управління стратегічним розвитком міжнародних торговельних мереж / І. М. Севрук // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 174-175.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/152848
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетинг предприятияru_RU
dc.subjectмаркетинг підприємстваru_RU
dc.subjectторговая сеть предприятийru_RU
dc.subjectторговельна мережа підприємствru_RU
dc.subjectстратегическое развитиеru_RU
dc.subjectстратегічний розвитокru_RU
dc.titleКомплекс маркетингу як складова управління стратегічним розвитком міжнародних торговельних мережru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию