Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТурченко, А.І.
dc.date.accessioned2020-01-27T08:57:03Z
dc.date.available2020-01-27T08:57:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154815
dc.description.abstractАктуальність роботи обумовлено тим, що в останні роки в Україні і країнах ЄС підвищуються вимоги до забезпечення доступності соціальної і транспортної інфраструктури для маломобільних груп населення (МГН). В Україні майже повністю відсутнє ефективне вирішення завдання транспортного забезпечення МГН. Наявність бар’єрів на об’єктах і шляхах переміщення, непристосованість системи організації та управління системою автомобільного наземного ГМПТ до особливостей перевезень МНГ гальмують процес формування доступного середовища. У регіонах країни фактично немає єдиного підходу до організації транспортного обслуговування інвалідів та інших МГН. Низький рівень доступності елементів транспортної інфраструктури громадського міського пасажирського транспорту (ГМПТ) не дозволяє в повній мірі реалізувати завдання транспортної стратегії України зі збільшення частки доступного рухомого складу до 2030 року до рівня 55%. Це веде до неефективного освоєння бюджетних коштів, що виділяються для досягнення цієї цілі, дискримінації за ознакою інвалідності, погіршення рівня і якості перевезень МГН, а також зниження їх трудової і соціальної активності. У зв’язку з цим виникла необхідність розробки заходів з підвищення якості організації перевезень інвалідів та інших МНГ міським пасажирським транспортом, в тому числі і автомобілями-таксомоторами, що являються невідміненою складовою даного типу пасажирських перевезень. У зв’язку з високим рівнем взаємозв’язку наведених вище факторів, завдання з обґрунтування вибору ефективного ТЗ для таксомоторних перевезень інвалідів на візках - є актуальною задачею для нашого суспільства. Об’єкт дослідження – споживчі, техніко-експлуатаційні властивості транспортних засобів (ТЗ) для використання в якості автомобіля таксомотора для перевезення мало мобільних груп населення (МГН) (інвалідів на візках). Предмет дослідження – технологія перевезення автомобілями таксомоторами МГН (інвалідів на візках). Метою роботи є обґрунтування вибору ефективного ТЗ - легкового автомобіля відповідного класу за умовами переваг учасників перевізного процесу на основі інтегрального оцінювання споживчих, техніко-експлуатаційних, техніко-економічних, ергономічних, екологічних властивостей і надійності, для підвищення ефективності його використання в якості автомобіля таксомотора для перевезення МГН (інвалідів на візках). Наукова цінність: методичний підхід до розробки методики з обґрунтування структури показників для вибору ефективного ТЗ для використання в якості автомобіля-таксомотора для інвалідів на візках; визначена система комплексних показників вибору ефективного автомобіля-таксомотора із відповідного модельного ряду ТЗ; розроблено алгоритм вибору ефективного автомобіля-таксомотора з урахуванням першочергової важливості показників на підставі уподобань учасників перевізного процесу. Практична цінність: Сформована структура показників для вирішення задач з визначення ефективного легкового автомобіля таксомотора для перевезення МГН (інваліди на візках). Рекомендації з впровадження: Рекомендації розробок проведеного дослідження можуть бути використані соціальними службами з надання допомоги інвалідам а також автотранспортними підприємствами, що надають транспортні послуги населенню з таксомоторних перевезень.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ ДПru_RU
dc.subjectМАЛОМОБІЛЬНІ ГРУПИ НАСЕЛЕННЯ, ІНВАЛІДИ НА ВІЗКАХ, АВТОМОБІЛЬ-ТАКСОМОТОР, МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ, ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ВЛАСТИВОСТІ, КОМФОРТ РОЗМІЩЕННЯ, БЕЗПЕКА, ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТru_RU
dc.titleПідвищення якості транспортного обслуговування маломобільних груп населення (інвалідів на візках) за рахунок обґрунтування ефективного транспортного засобу.ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу