Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Електротехнічний факультет
  4. Кафедра перекладу
  5. Особливості перекладу англомовних рекламних текстів на українську мову
 
  • Details

Особливості перекладу англомовних рекламних текстів на українську мову

Date Issued
2019
Author(s)
Качан, Тетяна Русланівна 
Abstract
Об’єкт дослідження: рекламні тексти в англо-американських Інтернет-
ресурсах.
Предмет дослідження: особливості їх відтворення українською мовою.
Мета полягає у дослідженні особливостей перекладу англомовних рекламних
текстів, що зумовлює вирішення таких завдань:
– дати визначення поняття рекламного тексту і його стилю;
– розглянути структурно-семантичні особливості рекламних текстів;
– дослідити класифікацію рекламних текстів;
– визначити засоби виразності у рекламних текстах;
– надати транслатологіну характеристику рекламного тексту;
– виявити принципи перекладу рекламних текстів;
– охарактеризувати методи та прийоми передачі засобів експресивності у рекламних
текстах;
–провести практичне дослідження особливостей перекладу англо-мовних рекламних
текстів.
Методи дослідження представлені комплексна методика, яка поєднує
дискурсивний, текстово–інтерпретаційний, актомовленнєвий аналіз. У вступі
вказується мета та актуальність дипломної роботи.
У теоретичній частині здійснено дослідження сучасних вітчизняних і
зарубіжних лінгвістів, присвячені загальному опису мови реклами, аналізу її
структурно-семантичних особливостей, класифікації рекламних текстів та
специфіки їх перекладу.
У практичній частині проаналізовано способи перекладу англомовних
рекламних текстів та специфіка передачі виразності в них.
Теоретична новизна роботи полягає у результатах дослідження та висновки є
певним внеском у подальший розвиток лінгвістики тексту, прагмалінгвістики,
97
перекладознавства, сприяють розробці проблем вивчення мови як суспільного
явища в тісному зв'язку з практичною діяльністю людини.
Практичне значення дослідження полягає у можливості використання
основних положень роботи та зібраного мовного матеріалу у викладанні курсів
сучасної англійської мови, на практичних заняттях, присвячених перекладу текстів
реклами.
Subjects

РЕКЛАМА

РЕКЛАМНИЙ ТЕКСТ

СЛОГАН

ПЕРЕКЛАД

ЕКСПРЕСИВНІСТЬ

ADVERTISING

ADVERTISING TEXT

SLOGAN

TRANSLATION

EXPRESSIVENESS

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Качан_Т._Кваліфікаційна_робота_магістра.PDF

Size

1.01 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):1e3a0506dd5191154ce92b5817536d03

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify