Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВозняк, Володимир Степанович
dc.date.accessioned2020-04-14T18:17:52Z
dc.date.available2020-04-14T18:17:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationВозняк В. С. Дійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мислення / Володимир Степанович Возняк // Філософія і культура в континуальності сьогодення. Всеукраїнські філософські читання з нагоди Всесвітнього Дня Філософії (UNESCO) та 120-ї річниці НТУ "Дніпровська політехніка", 27 листопада 2019 року, м. Дніпро – Дніпро : НТУ "ДП", 2019. – С. 38-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155180
dc.description.abstractПропонується зовсім інший варіант розуміння пріоритетів розвитку освіти: не пошуки різноманітних інноваційних технологій, а – радикальна зміна мислення, Тобто – перехід до нового педагогічного мислення. Без радикально теоретичного осмислення сучасних педагогічних реалій ( і переведення цього у режим власне мислення) всі розмови про пріоритети розвитку освіти втрачають сенс.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectпріоритетиru_RU
dc.subjectпедагогічне мисленняru_RU
dc.titleДійсний пріоритет розвитку освіти: нове педагогичне мисленняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk37.013.73ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу