Аналіз категоріальних даних гравців ігор free-to-play із залученням алгоритмів кластеризації та класифікації
Date Issued
2019
Author(s)
Бакарєва, Анастасія
Бакарєва, А.
Abstract
Мета дослідження: утримання існуючих гравців і залучення нових, на основі цільових маркетингових рекомендацій для груп, що отримані в результаті процедури кластеризації множини вихідних даних з інформацією про користувачів free-to-play гри
Предмет дослідження: алгоритм кластеризації, прогнозування та аналіз накопичувального доходу після проведення рекламної кампанії
Методи дослідження та апаратура: статистичний аналіз бази даних гравців, регресійний аналіз, язик математичного моделювання MatLab
Об’єкт дослідження маркетингова діяльність фірми з виробництва ігор «Murka»
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Дипломна_бак_Бакарева(спец_124).pdf
Description
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА кваліфікаційної роботи бакалавра напряму підготовки 124 Системний аналіз
Size
218.74 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):dd4f44618fea4e77b3044585dcb05763