Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХмара, Микита
dc.date.accessioned2020-07-11T13:23:22Z
dc.date.available2020-07-11T13:23:22Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155524
dc.description.abstractВ кінцевій собівартості металургійної продукції питома вага транспортних витрат досить значна і коливається від 10 до 50%, що суттєво впливає на внутрішній валовий продукт. В той же час необхідно відмітити, що продуктивність вантажного автомобільного транспорту за останні роки знизилася. Це викликано низьким технічним рівнем транспортної мережі доріг, невідповідністю параметрів доріг інтенсивності дорожнього руху та складу рухомого парку, перевантаженням окремих ділянок доріг. Це призводить до: - збільшення витрат пального і, як наслідок, вартості перевезень на 20%; - зростання терміну доставки вантажу, витрат на оплату праці водія та вартості обслуговування автомобілів, що підвищує вартість перевезень на 20%; - зростання в незадовільних дорожніх умовах вартості обслуговування автомобілів, скорочення терміну їх служби (до 30 %) та падіння продуктивності. Тому, задача, що розглядається в кваліфікаційній роботі – розробка комплексних заходів з удосконалення організації транспортного процесу перевезень металопрокату є актуальною.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectВАНТАЖ, МЕТАЛОПРОКАТ, ВАНТАЖНИЙ АВТОМОБІЛЬ, МАРШРУТ, ТЕХНІКОЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ПОКАЗНИК, ТРАНСПОРТНО-ТЕХНОЛОГІЧНА СИСТЕМА ГРАФІК РОБОТИ, ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПРОЕКТru_RU
dc.titleПідвищення ефективності автомобільних вантажних перевезень металопрокату за рахунок впровадження комплексних заходів, спрямованих на підвищення рентабельності транспортного процесуru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу