Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВасиляка, Євгеній
dc.date.accessioned2020-07-13T17:53:02Z
dc.date.available2020-07-13T17:53:02Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155535
dc.description.abstractРеформування ринку пасажирських перевезень призвело до неоднозначних результатів. З одного боку, у перевізників з'явилася можливість самостійно формувати і пропонувати клієнтам відповідні послуги, планувати доходи і визначати напрямки інвестицій, з іншого боку, у багатьох перевізників основна частина матеріально-технічної бази має значний знос, на деякі перевезення тарифи регулюються неринковими методами, а пасажири мають право на різні пільги в оплаті проїзду. Безумовно, ринок пасажирських перевезень має хороші перспективи, але йому ще треба буде пройти певні етапи реформування. Цілком розумно, що кожен потенційний пасажир самостійно обирає необхідну йому послугу, виходячи зі своїх фінансових можливостей, нагальній потребі у поїздці та співвідношення ціни і якості послуги.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ "ДП"ru_RU
dc.subjectРУХОМИЙ СКЛАД, ПАСАЖИРОПОТІК, ПРОДУКТИВНІСТЬ, ЧАС РЕЙСУ, КОЕФІЦІЄНТ ДЕФІЦИТУ, МАРШРУТНИЙ РОЗКЛАДru_RU
dc.titleРозробка раціональної організації міських автобусних перевезень на прикладі діючого маршруту №44А (пр. Металургів – Тепличний комбінат), м. Запоріжжя, який обслуговується ТОВ «Автостандартru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу